Saturday 25 August 2012

Sepagi Setahun Lepas

08 May 2011. Ahad. 0925H.

Pagi tersebut, sedang aku kebosanan menunggu bermulanya kelas KPP (Kurikulum Pendidikan Pemandu) dalam cubaan mendapatkan lesen, aku berchatting dengan abang aku. Terima kasih teknologi. Dan terima kasih bijak telefon.

Konversasi tersebut mencucuk sisi humor.

Aku : Tadi aku nak gelak 'hahaha' tapi tak jadi sebab kawan aku cakap gelak gitu lame.

Abang aku reply,

" Member aku cakap gelak 'lol' la lame. Macam tak serius,"

Okayyy~
Can somebody tell me HOW exactly do we laugh (in words) without being lame?

Hamka will go Woha!
Some people go Bahahahaha.
Others - especially in twitter are more diversed - they go wkwkwkwkwk, kuikuikui, heuheuheu, etc.

Like seriously, people?

Now we're pre-judged by laughter?
What a mess the world are.

Notaantaraaksara : Tengah belek-belek folder, terjumpa perbualan dengan abang yang buat hati rasa lucu.

No comments:

Post a Comment