Tuesday 2 October 2012

Review Restoran : End Lot Bistro


Aku bukan dalam golongan manusia yang selalu berjalan-jalan dan mencuba makanan di merata tempat, tapi saja nak buat review bila jumpa kedai makan yang best.

Last time aku pergi, makanan yang aku menjamah Nasi Putih, Sup Campur dan juga Udang Masak Pedas. Seperti sebelumnya (aku pernah pergi sini beberapa kali), hidangan yang menjadi santapan aku cukup membuka selera. Makanannya sedap! Cis, lapar pulak cakap pasal makanan.

Untuk harga, aku rasa harga ni boleh kira standard la. Not too cheap, but not too expensive. Standard KL price.
Bagi yang berminat, boleh la singgah ke sini :

End Lot Bistro,
Lot 79-84, Pusat Penjaja,
Jalan Sembilang, Taman Tenaga,
Bandar Tun Razak
56000 Kuala Lumpur

Dalam pencarian gambar kedai makan ni di Google, terjumpa satu artikel surat khabar pasal End Lot Bistro ni. Siapa nak baca, boleh klik di sini.

Notaantaraaksara : Harapnya kalau y'all pergi, seronok makan macam aku makan itu hari. Hehe.

No comments:

Post a Comment